Puhuttelevaa ja inspiroivaa nykytaidetta

Helsingin Taiteilijaseuran monipuoliset näyttelyt esittelevät kiinnostavaa ja ajankohtaista nykytaidetta laajasti. Kaikkiin Helsingin Taiteilijaseuran pysyviin näyttelytiloihin järjestetään avoin valtakunnallinen ja kansainvälinen haku, ja näyttelyt ovat laadukkaasti kuratoituja.

Galleriat

Helsingin Taiteilijaseuran näyttelytiloja ovat Galleria Katariina, Suomenlinnassa sijaitseva HAA Galleria, Malmitalon galleria sekä Galleria Arthur ja Galleria Rikhard. Jäsentaiteilijoille avoin uusin näyttelytila sijaitsee Arabianrannan kirjastolla. Lisäksi säännöllisesti esitetään mediataiteen näyttelyitä Keskuskirjasto Oodissa. Galleria Katariina, HAA Galleria ja Malmitalon galleria esittelevät kansainvälisiä ja kotimaisia yksityis-, ryhmä- ja kutsunäyttelyitä. Galleria Arthur ja Galleria Rikhard esittelevät Helsingin Taiteilijaseuran jäsentaiteilijoiden kuukausittain vaihtuvia näyttelyitä. Arabianrannan kirjaston näyttelyt vaihtuvat muutaman kuukauden välein.

- / - Kohdetta

Näyttelyt