301V06 Kuvanveiston mestarikurssi, keskiviikkoisin klo 18.00–21.00

Keskiviikkoisin klo 18.00–21.00. Opettaja Joni Kärkkäinen.

Kuvanveistoa savella, kipsillä ja muilla perusmateriaaleilla vähintään kolme vuotta harrastaneille. Kurssilla käytetään elävää mallia ja kehitetään omaa ilmaisua annettujen ja omien aiheiden pohjalta. Uudet opiskelijat valitaan näytetöiden perusteella.

• Ryhmä nro 301V06
    • aikuiset
    • keskiviikkoisin klo 18.00–21.00
    • opettaja Joni Kärkkäinen
    • 374€ / 48t (sis. malli- ja materiaalimaksu 48 €)

KEVÄTlukukauden aikataulu:

Kevätlukukausi alkaa 24.1.2024 (ke) ja päättyy 17.4.2024 (ke). Opetusta ei ole talvilomalla 19.2.-25.2.2024.

Kurssikeskus sijaitsee Kaapelitehtaalla Ruoholahdessa

Käyntiosoite

Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, A-porras, 3. krs. Helsinki

Kaapelitehtaan pääsisäänkäyntinä toimii Lasipiha (Kaapelinaukio 3). Lasipihalta on suora yhteys A-rappuun, josta pääsee kuvataidekouluun.

Esteetön pääsy kuvataidekouluun on B-rapun kautta. Koululla on esteetön WC ja koulun tiloissa ei ole kynnyksiä.

Julkiset kulkuyhteydet: Ruoholahden Metroasema, raitiovaunu nro 8, bussit 21 Kampista ja 22 Punavuoresta.

Toimisto

Avoinna ma–pe klo 12–16
    Postiosoite: Tallberginkatu 1 A / 7, 00180 Helsinki
    puhelin: 050-470 52 83
    sähköposti: kurssit@helsingintaiteilijaseura.fi

Rehtori ARMI NURMINEN:

armi.nurminen@helsingintaiteilijaseura.fi

Kurssisihteeri Tom Sjöberg:

tom.sjoberg@helsingintaiteilijaseura.fi

Peruutukset

Tutustuthan tarkoin kurssikuvaukseen, ilmoittautumisohjeisiin ja peruutusehtoihin.  ennen ilmoittautumistasi. Kursseille kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin, sillä kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomioithan, että kurssipaikka on saatu vasta silloin, kun olet saanut asiasta varmistuksen sähköpostitse. Suosittelemme ilmoittautumaan kurssille vähintään 14 vrk ennen kurssin alkamista. Kurssipaikan peruuttaminen on tehtävä 10 vrk ennen kurssin alkua. Aikuisten kursseilla materiaalit eivät sisälly kurssihintaan. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Kurssikirje

Kurssille valitaan oppilaat näytetöiden perusteella.

Ota yhteyttä kurssisihteeriin  kurssit@helsingintaiteilijaseura.fi

050-4705283 (arkisin klo 12-16)

Iloa ja taitoja kuvataideharrastuksesta