Harrasta kuvataidetta Helsingin taiteilijaseuralla

Helsingin Taiteilijaseuran kuvataidekoulu tarjoaa kuvataiteen perusopetusta lapsille ja nuorille ja kurssikeskus monipuolista taideopetusta aikuisille. Opettajina toimivat seuran jäsentaiteilijat.

Helsingin Taiteilijaseuran kuvataidekoulu ja kurssikeskus tarjoaa laadukasta ja monipuolista kuvataiteen opetusta kaikenikäisille ja -tasoisille harrastajille. Kuvataidekoulu tarjoaa varhaisiän taidekasvatusta 4-6-vuotiaille, kuvataiteen perusopetuksen yleistä oppimäärää 7–18-vuotiaille ja aikuisten taiteen perusopetuksen yleistä oppimäärää aikuisille. Kurssikeskus tarjoaa monipuolista taideopetusta aikuisille. Opettajina toimivat seuran jäsentaiteilijat, joilla on pitkän linjan kokemus paitsi omasta taiteellisesta työskentelystä, myös opettamisesta.

Kurssilaisten materiaalit

Voit tarkastella kurssilaisille suunnattuja sisältöjä, kuten lukujärjestyksiä ja kurssikirjeitä kootusti yhdestä paikasta.

Tutustu kurssitarjontaan

- / - Kohdetta

Opettajat

Kuvataidekoulun ja kurssikeskuksen toiminta-ajatuksessa on keskeistä se, että opettajat ovat pedagogisesti päteviä ammatissa toimivia kuvataiteilijoita.

Helsingin Taiteilijaseuralle myönnettiin kesän 2022 alussa Ekokompassi-sertifikaatti, jonka myötä seura on sitoutunut huomioimaan toimintansa ympäristövaikutuksen, tekemään konkreettisia valintoja ympäristön hyväksi sekä kehittämään toimintaansa jatkuvasti entistä ympäristötietoisemmaksi.

@kuvataidekoulu_hts