Torstai on toivoa täynnä, Thursday is full of hope, To / Thu klo 17.45–20.00, opettaja Kirsi Tiittanen

Taitojensa täydentäjille piirustus, maalaus- ja keramiikkakurssi 19–30-vuotiaille. Kurssi soveltuu myös taidekouluihin pyrkiville. Kurssilla työskennellään piirtäen sekä vesiliukoisin menetelmin oman valitun materiaalivalinnan mukaan. Suoraan havaintoon ja tunneilmaisuun pohjautuvien maalaus- ja savityötehtävien pohjalta.

A drawing, painting, and ceramic course for 19–30-year old young adults wanting to complement their skills. Also suitable for those applying for art schools. The used methods are drawing and waterbased techniques depending on the student’s preference. The drawing, painting, and ceramics assignments are based on direct observation as well as expressing emotions through art.

Kurssikuvan työ: Zeenia Mughal

• Ryhmä nro 301H07
  • aikuiset (19-30-vuotiaat)
  • torstai klo 17.45-20.00
  • opettaja Kirsi Tiittanen
  • 267€ / 36t (sis. savi- ja polttomaksun 22€)

syyslukukauden aikataulu:

Syyslukukausi torstain osalta alkaa to 5.9.2024 ja päättyy to 28.11.2024. Opetusta ei ole syyslomaviikolla vko 42.

Kurssikeskus sijaitsee Kaapelitehtaalla Ruoholahdessa

Käyntiosoite

Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, A-porras, 3. krs. Helsinki

Kaapelitehtaan pääsisäänkäyntinä toimii Lasipiha (Kaapelinaukio 3). Lasipihalta on suora yhteys A-rappuun, josta pääsee kuvataidekouluun.

Esteetön pääsy kuvataidekouluun on B-rapun kautta. Koululla on esteetön WC ja koulun tiloissa ei ole kynnyksiä.

Julkiset kulkuyhteydet: Ruoholahden Metroasema, raitiovaunu nro 8, bussit 21 Kampista ja 22 Punavuoresta.

Toimisto

Avoinna ma–pe klo 10–16
Postiosoite: Tallberginkatu 1 A / 7, 00180 Helsinki
puhelin: 050-470 52 83
sähköposti: kurssit@helsingintaiteilijaseura.fi

Rehtori ARMI NURMINEN:

armi.nurminen@helsingintaiteilijaseura.fi

Kurssisihteeri Tom Sjöberg:

tom.sjoberg@helsingintaiteilijaseura.fi

Peruutukset

Tutustuthan tarkoin kurssikuvaukseen, ilmoittautumisohjeisiin ja peruutusehtoihin.  ennen ilmoittautumistasi. Kursseille kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin, sillä kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomioithan, että kurssipaikka on saatu vasta silloin, kun olet saanut asiasta varmistuksen sähköpostitse. Suosittelemme ilmoittautumaan kurssille vähintään 14 vrk ennen kurssin alkamista. Kurssipaikan peruuttaminen on tehtävä 10 vrk ennen kurssin alkua. Aikuisten kursseilla materiaalit eivät sisälly kurssihintaan. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Kurssikirje

Ilmoittaudu kurssille