Ylhäältä vasemmalta myötäpäivään: Sari Poijärvi: Bukarest/huone; Sauli Suomela: Liquid Layers; Sirkka Palonen: Jääpitsi; Päivi Kukkasniemi: Ruusunpunainen talvi; Elina Lehtoranta: Kesäpäivä; Leena Ristolainen: Sininen hetki

Galleria Katariinassa on esillä Helsingin Taiteilijaseuran joulunäyttely Väriä pimeyteen 17.12.2021 – 2.1.2022

Galleria Katariinassa avautuu Helsingin Taiteilijaseuran joulunäyttely Väriä pimeyteen. Näyttelyn teemana on päävärit: sininen, punainen ja keltainen, joiden pohjalta taiteilijat ovat luoneet mitä moninaisimpia ja kiehtovimpia teoksia.

Näyttely on laaja kattaus HTS:n jäsentaiteilijoiden eri tekniikoin toteutettuja töitä: maalauksia, piirustuksia, veistoksia, grafiikkaa ja valokuvia.

Näyttely toimii take away-periaatteella eli näyttelystä voi ostaa tai lainata suoraan teoksia näyttelyn ollessa käynnissä.

Avaamme näyttelyn torstaina 16.12. Näyttely on silloin avoinna klo 14-19. Huomioithan, että avajaisvierailta tarkistetaan koronapassit sekä henkilöllisyystodistus. Noudatamme AVI:n ajankohtaisia ohjeistuksia. Tulethan terveenä paikalle maskia ja käsidesiä käyttäen. Lämpimästi ja turvallisesti tervetuloa värin ja valon maailmaan Galleria Katariinaan!

Galleria Katariina,

Rikhardinkatu 1, 00130 Helsinki