Luontoni | My Nature – Helsingin Taiteilijaseuran Taidelainaamon kesäripustus 9.6.–31.8.2022

Laura Kansanen-Stavale: Muistijälki (2011, digitaalinen vedos, 78 x 100 cm)

Helsingin Taiteilijaseuran Taidelainaamo täyttyy kesällä 2022 erilaisia luontosuhteita monitahoisesti peilaavasta nykytaiteesta lainaamon kesäripustuksen Luontoni | My Nature myötä. Seuran jäsentaiteilijat tulkitsevat teemaa omista lähtökohdistaan täysin vapaasti – konkreettisesti tai abstraktisti omaa luontosuhdettaan peilaten. Eri tekniikat ovat monipuolisesti edustettuina, mukana on mm. maalauksia, valokuvia, grafiikkaa sekä veistoksia. Ripustus on esillä Taidelainaamossa ajalla 9.6.–31.8.2022. Kaikki teokset ovat lainattavissa ja ostettavissa lainaamoehdoin, ja ne saa heti mukaansa.

Kesäripustuksen avajaisia vietämme 9.6. klo 17–19 samanaikaisesti Maija Helin-Åvallin taiteilijatapaamisen kanssa. Lämpimästi tervetuloa!

Taidelainaamon verkkogalleria

HELSINGIN TAITEILIJASEURAN TAIDELAINAAMO

Rikhardinkadun kirjasto | Rikhardinkatu 3, 00130 Helsinki

Avoinna ti–pe klo 12–18 ja la–su klo 12–16

+358 50 470 5298 | taidelainaamo@helsingintaiteilijaseura.fi

www.taidelainaamo.fi

Seuraamme AVIn ajankohtaisia COVID-19-ohjeistuksia ja reagoimme niihin tarpeen mukaan. Vierailethan meillä ainoastaan terveenä.