Taidelainaamon jouluripustus 'Siirappia' 14.12.2023–14.1.2024

Taidelainaamon vuoden 2023 jouluripustus teemalla 'Siirappia'_Koonnut Laura Kansanen-Stavale

Taiteilijat ylh. vas. lähtien: Ahti Meier, Satu Kalliokuusi, Jaana Kirjonen, Jonna Johansson, Erin Turkoglu, Hanna Holma, Laura Ilvessalo, Tarmo Paunu, Metta Savolainen

On jälleen aika Taidelainaamon jouluripustuksen! Tämänvuotinen teema on Siirappia. Taidelainaamo haluaa tarjota loppuvuoden kevennykseksi asiakkailleen kattauksen makeaa kitschiä ja huumoria. Irrottelu, liioittelu ja sokerilla kuorruttaminen ovat keskiössä!

Jouluripustus on esillä Taidelainaamossa ajalla 14.12.2023–14.1.2024. Ripustus on kaikille Helsingin Taiteilijaseuran jäsenille avoin ja maksuton. Kaikki teokset löytyvät näyttelyn avajaisiin mennessä Taidelainaamon verkkogalleriasta, ja ne ovat saman tien ostettavissa sekä saatavilla lainaan.