Katso Galleria Katariinan joulunäyttelyyn johdatteleva HTS:n hallitusjäsenten videotervehdys!

Tervetuloa joulunäyttelyyn – avajaiset tänään klo 14–19! Huomioithan, että avajaisvierailta tarkistetaan koronapassit sekä henkilöllisyystodistus. Videolla Galleria Katariinan kävijöitä tervehtivät Helsingin Taiteilijaseuran hallituksen puheenjohtaja Satu Kalliokuusi sekä hallituksen jäsenet Jaakko Rönkkö ja Juhani von Boehm. | Videon toteutus: Timo Sguazzin

Joulunäyttelyn teoksia taiteilijoineen ylh. vas. myötäpäivään: Bukarest/huone (Sari Poijärvi), Liquid Layers (Sauli Suomela), Jääpitsi (Sirkka Palonen), Ruusunpunainen talvi (Päivi Kukkasniemi), Kesäpäivä (Elina Lehtoranta) sekä Sininen hetki (Leena Ristolainen).

Tervetuloa Helsingin Taiteilijaseuran jäsenten yhteiseen Väriä pimeyteen -joulunäyttelyyn Galleria Katariinaan 17.12.2021–2.1.2022!

Helsingin Taiteilijaseuran (HTS) joulunäyttely kantaa nimeä Väriä pimeyteen. Näyttelyn teemana on päävärit: sininen, punainen ja keltainen. Teeman pohjalta taiteilijat ovat luoneet mitä moninaisimpia ja kiehtovimpia teoksia.

Näyttely on laaja kattaus HTS:n jäsentaiteilijoiden tuotantoon, ja mukana on mm. maalauksia, piirustuksia, veistoksia, grafiikkaa sekä valokuvia.

Näyttely toimii take away -periaatteella, eli näyttelystä voi ostaa tai lainata teoksia jo näyttelyn ollessa käynnissä. Lainaaminen ja ostaminen tapahtuu Galleria Katariinan naapurissa Helsingin Taiteilijaseuran Taidelainaamossa os. Rikhardinkatu 3.

Avaamme näyttelyn torstaina 16.12.2021 klo 14–19. Noudatamme AVIn ajankohtaisia ohjeistuksia. Tulethan terveenä paikalle maskia ja käsidesiä käyttäen. Katsomme kaikilta koronapassin. Lämpimästi ja turvallisesti tervetuloa värin ja valon maailmaan Galleria Katariinaan!

Galleria Katariina

Rikhardinkatu 1, 00130 Helsinki
ti–pe 11–17, la–su 12–16
Huom. Galleria on suljettuna 24.–26.12.2021, 31.12.2021 ja 1.1.2022.

Muita uutisia