Tervetuloa juhlimaan 28-vuotiasta Taidelainaamoa keskiviikkona 8.2. klo 16–19!

Terhi Ketolaisen teos 'Koru'

Terhi Ketolaisen teos Koru (2021, öljy ja akryyli lastulevylle, 27 x 19 cm) osallistuu Taidelainaamon syntymäpäiväripustukseen Olipa kerran… ajalla 8.2.–12.3.2023.

Helsingin Taiteilijaseuran Taidelainaamo täyttää Lainan päivänä keskiviikkona 8.2.2023 kypsät 28 vuotta! Juhlistamme merkkipäivää Taidelainaamossa klo 16–19 syntymäpäiväripustuksen avajaisilla ja lahjakorttiarpajaisilla. Juhlinnan tiimellyksessä voi tavata myös jäsentaiteilijoitamme.

Syntymäpäiväripustuksen teemana on muistoja, tarinoita ja hetkiä herättelevä Olipa kerran… Kukin Taidelainaamon taiteilija on saanut osallistua yhdellä teemaan sopivalla teoksella. Teokset ovat synttäreihin mennessä saatavilla myös Taidelainaamon verkkogalleriasta. Ripustus on esillä ajalla 8.2.–12.3.2023.

Pysy kuulolla Instagramissa ja Facebookissa – ja tervetuloa!

Muita uutisia